پشتیبانی و فروش (16-20) : 09382722934 ایمیل : Info@smsparsian.com

راهنمای خرید اینترنتی پیامک پارسیان

پیامک پارسیان اخبار, امکانات, دسته‌بندی نشده راهنمای خرید اینترنتی پیامک پارسیان
راهنمای خرید اینترنتی

اخبار امکانات دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید اینترنتی پیامک پارسیان

راهنمای خرید اینترنتی پیامک پارسیان ( راهنمای خرید اینترنتی سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه پارسیان )

قبل از مطالعه راهنمای خرید و تکمیل فرم ثبت نام آنلاین لازم به ذکر است ، جهت مشاهده و انتخاب طرح درخواستی به صفحه طرح های فروش پیامک پارسیان رفته و طرح موردنظر را انتخاب نمایید.

 قیمت طرح ها بر اساس نیاز شما از ۲۵۰٫۰۰۰ ریال به بالا می باشد ، بطور مثال اگر فقط قصد ارسال پیامک داشته و پیامک دریافتی نخواهید داشت یکی از طرح های اشتراکی را انتخاب و در صورتیکه اس ام اس دریافتی دارید و باید شماره شما قابلیت بخاطر سپاری داشته باشد ، حتما یکی از طرح ها با خط اختصاصی کمتر از ۱۰ رقم را انتخاب و یا در صورتیکه تعرفه ارسال پیامک برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است حتما یکی از طرح ها با پیش شماره ۵۰۰۰ را انتخاب کنید .

حال ابتدا وارد صفحه خرید اینترنتی به آدرس http://sms.smsparsian.com/register.jspd شده و تمامی فیلد های موجود در صفحه را به طور صحیح و کامل تکمیل نمایید.
نام کاربری که می بایست حتما با حروف کوچک لاتین و اعداد وارد کنید میتوانید از خط تیره نیز استفاده کنید و پیشنهاد میگردد تلفن همراه خود را وارد نمایید.
رمز عبور که حداقل ۵ کاراکتر می باشد.
تکرار رمز تکرار رمز
نام کامل نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
نام شرکت در صورتیکه پنل را برای کسب و کار خود خریداری نمی کنید نام شرکت ، موسسه یا … وارد نمایید.
کد ملی کد ملی ۱۰ رقمی خود را بطور صحیح وارد نمایید.
ش. شناسنامه شماره شناسنامه خود را بطور صحیح وارد نمایید.
تلفن ثابت شماره تلفن ثابت منزل یا محل کار خود را به همراه کد شهر وارد نمایید مانند ۰۵۱۳۵۲۲۲۱۴۶
شماره موبایل شماره تلفن همراه خود را به همراه کد شهر وارد نمایید مانند ۰۹۱۵۱۰۴۳۸۷۲ ، در صورت اشتباه وارد کردن شماره موبایل، سیستم کنترل پنل از طریق موبایل و سیستم فراموشی رمز ورود یا Forget Password ، عمل نخواهند کرد.
کد پستی کد پستی ۱۰ رقمی منزل یا محل کار خود را به وارد نمایید.
ایمیل آدرس پست الکترونیک خود را به وارد نمایید ، در صورت اشتباه وارد کردن ایمیل، سیستم فراموشی رمز ورود یا Forget Password رمز جدید را به ایمیل شخص ارسال نمی کند.
آدرس آدرس دقیق پستی منزل یا محل کار خود را به وارد نمایید.
انتخاب پنل طرح درخواستی خود را انتخاب نمایید ، لازم به ذکر است تفاوت طرح ها در پیش شماره خط اختصاصی (۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ یا ۳۰۰۰ یا ۵۰۰۰ یا ۰۲۱ ) ، تعداد ارقام خط ( اختصاصی ۶ تا ۱۴ رقم ) ، امکانات پنل ارسال و دریافت ، تعرفه ارسال هر پیامک و … می باشد.
قوانین سامانه لطفا توضیحات این بخش را بطور کامل و با دقت مطالعه نمایید و پس از مطالعه دکمه “میپذیرم” را انتخاب کنید.
در پایان تیک من ربات نیستم را بزنید و روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید.

 

پس از اولین ورود به سامانه ، جهت فعال شدن پنل پس از بررسی صحت شماره تلفن همراه و پرداخت هزینه پنل انتخابی از بخش خرید پنل ، لطفا از بخش پشتیبانی -> ارسال مدارک نسب به آپلود اسکن یا تصویر اصل کارت ملی اقدام نمایید.

توضیح بیشتر اینکه : پس از تکمیل فرم خرید اینترنتی ، با نام کاربری و رمز عبور تان وارد پنل پیامک شده ، نسبت به وارد کردن کد پیامک شده به تلفن همراه درج شده در فرم ثبت نام در سامانه اقدام نمایید تا صحت شماره تلفن همراه احراز شود ، سپس نسبت به پرداخت اینترنتی هزینه پنل انتخابی از منو خرید پنل اقدام نمایید . حال جهت فعال شدن پنل و اضافه شدن ۸ خط اشتراکی ۴ تا ۸ رقمی از اپراتورهای ۱۰۰۰,۲۰۰۰,۳۰۰۰,۵۰۰۰,۰۲۱  و خط اختصاصی انتخابی به پنل شما ،  اسکن یا تصویر اصل کارت ملی  را در بخش پشتیبانی -> ارسال مدارک آپلود نمایید .

 

در صورتیکه بازهم سوالی دارید با شماره های ۰۹۱۵۱۰۴۳۸۷۲ و ۰۹۳۸۲۷۲۲۹۳۴ تماس حاصل فرمایید.

برچسب , , , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط پیامک پارسیان

مرکز خدمات پیام کوتاه پارسیان با 10 سال سابقه , نماینده اپراتورهای 021 ,5000 ,1000 ,2000, 3000 خدمات خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت جهت ارسال پیامک متنی و صوتی تکی و انبوه با استفاده از پنل تحت وب رایگان به بانک مناطق و مشاغل کل کشور و کاربران تلگرام (حتی شماره های بلک لیست مخابرات) به تفکیک استان ، شهر، کدپستی، جنسیت و سن ارائه می نماید.

http://www.smsparsian.com/

دیدگاه بسته شده است

طراحی شده برای پیامک پارسیان توسط تیم حرفه ای سئو پارسیان
هرگونه کپی برداری از تمام یا بخشی از محتوی این سایت بدون ذکر نام و لینک منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.