پشتیبانی و فروش (16-20) : 09382722934 ایمیل : Info@smsparsian.com

پیامک رفته را بازگردانید

پیامک پارسیان اخبار, دسته‌بندی نشده پیامک رفته را بازگردانید
پیامک رفته را بازگردانید

اخبار دسته‌بندی نشده

پیامک رفته را بازگردانید

پیامک رفته را بازگردانید ;

آموزش عدم ارسال پیامک ارسال شده

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش آمده باشد، ارسال پیامک اشتباهی است! اما در صورتی که سرعت عمل به خرج دهید به طریقی می توان پس از ارسال پیامک تا زمانی که هنوز به دست گیرنده نرسیده است، جلوی آن را در بین راه گرفت، به طوری که حتی پس از زدن دکمه Send نیز پیامک به گیرنده نرسد و در بین راه متوقف شود.

این ترفند روی گوشی های نوکیا تست شده است در نتیجه روش آن روی این گوشی توضیح داده می شود،

اما امکان این کار در گوشی های دیگر نیز به روش یکسان وجود دارد.در صورتی که دکمه Send را زده اید، ابتدا پیامک شما به قسمت Outbox گوشی می رود.

در این مرحله ، پیامک هم چنان روی گوشی شماست و به شبکه ارسال نشده و وضعیت آن Sending است.

در نتیجه کافی است دکمه Power گوشی را بزنید و Switch off را انتخاب کنید تا گوشی کاملا خاموش شود!حال در صورتی که گوشی را بار دیگر روشن کنید و به قسمت Messaging و Outbox بروید، پیامک خود را می بینید که به حالت Deferred در آمده، یعنی برای ارسال به تعویق افتاده است و در آخرین مرحله متوقف شده و برای طرف مقابل ارسال نشده است.

حال می توانید با زدن دکمه Options ، پیامک متوقف شده را با انتخاب Delete برای همیشه پاک کنید. یا حتی اگر دلتان خواست، در زمان دیگری آن را با انتخاب Send باردیگر ارسال کنید.

برچسب , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط پیامک پارسیان

مرکز خدمات پیام کوتاه پارسیان با 10 سال سابقه , نماینده اپراتورهای 021 ,5000 ,1000 ,2000, 3000 خدمات خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت جهت ارسال پیامک متنی و صوتی تکی و انبوه با استفاده از پنل تحت وب رایگان به بانک مناطق و مشاغل کل کشور و کاربران تلگرام (حتی شماره های بلک لیست مخابرات) به تفکیک استان ، شهر، کدپستی، جنسیت و سن ارائه می نماید.

http://www.smsparsian.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 7 =

طراحی شده برای پیامک پارسیان توسط تیم حرفه ای سئو پارسیان
هرگونه کپی برداری از تمام یا بخشی از محتوی این سایت بدون ذکر نام و لینک منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.