پشتیبانی و فروش (16-20) : 09382722934 ایمیل : Info@smsparsian.com

نحوه دریافت پیامک خبری رایگان

پیامک پارسیان اخبار نحوه دریافت پیامک خبری رایگان
پیامک خبری رایگان

اخبار

نحوه دریافت پیامک خبری رایگان

سرفصل محتوا

پیامک خبری رایگان دریافت کنید

دریافت رایگان گزیده ای از آخرین رویداد ها و خبرهای داغ ایران و جهان از طریق سامانه پیامکی باشگاه خبرنگاران

سایت باشگاه خبرنگاران با دارا بودن روزانه بیش از هزار خبر در حوزه های مختلفی از جمله سیاسی ، ورزشی ، فرهنگی هنری ، اقتصادی، اجتماعی ، علمی پزشکی و وب گردی لقب بزرگترین خبرگزاری تصویری و مکتوب فارسی زبان دنیا را به خود اختصاص داده است.

شما هم می توانید برای دریافت خبرهای داغ از طریق پیامک فقط با ارسال شماره تلفن همراه خودتان به همراه انتخاب یکی از گروه های خبری (سیاسی ، اقتصادی ، ورزشی و …) به شماره ۱۰۰۰۱۷۱۸ از آخرین رویدادهای ایران و جهان مطلع شوید.

دریافت پیامک اخبار ایرنا از طریق تلفن همراه اول و ایرانسل

با فعال شدن شبکه های اطلاع رسانی جدید ایرنا، همه مردم ایران می توانند در هر مکانی که شبکه های تلفن همراه اول و ایرانسل قابل دسترسی باشد، بدون نیاز به اینترنت تازه ترین اخبار ایران و جهان را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند.
اخبار ایرنا روزانه و در چند نوبت به صورت پیامک ( SMS ) با همکاری شرکت راه کار سرزمین هوشمند وابسته به شرکت ارتباطات سیار ایران و همچنین به صورت چندرسانه ای (MMS) با همکاری موسسه آرایه سازمند کیاناد تحت پوشش ایرانسل در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
افرادی که دارای سیم کارت ایرانسل هستند می توانند با ارسال عبارت OZV IRNA به شماره ۸۲۸۲ اخبار پیامکی ایرنا را در قالب SMS دریافت کنند و همچنین افرادی که تمایل به دریافت اخبار چندرسانه ای در قالب MMS دارند می توانند با ارسال عدد ۶۹۹۹ به شماره ۸۴۹۴ اقدام کنند.
مدیر کل محصولات خبری ایرنا گفت: افرادی که دارای سیم کارت همراه اول هستند می توانند با ارسال عدد ۸ به شماره های ۲۰۳۷۴ یا ۲۰۳۳۰ اخبار پیامکی ایرنا را در قالب SMSدریافت کنند.

 

نحوه دریافت پیامک اخبار “مشرق”

مشرق –  امکان دریافت مهم ترین اخبار پایگاه خبری – تحلیلی مشرق روی گوشی های مشترکان خطوط تلفن همراه اول و ایرانسل فراهم شد. مشترکان پیامکی می توانند با فعال سازی این سامانه، اخبار را از طریق تلفن‌های همراه خود دریافت کنند.

نحوه دریافت اخـبار در همراه اول

مشترکان همراه اول برای دریافت اخبار پیامکی مشرق، می توانند عبارت انگلیسی MASHREGH و یا عبارت فارسی “مشرق” را به شماره ۷۰۵۰ ارسال کرده و مشترک اخبار این رسانه شوند؛

اما اگر پس از فعال سازی این سامانه، به هر دلیلی تمایلی برای ادامه ارسال پیامک های خبری نداشتند، می توانند عبارت فارسی “خاموش مشرق” و یا عبارت انگلیسی OFF MASHREGH  را به شماره ۷۰۵۰ ارسال کنند.

نحوه دریافت اخـبار در ایرانسل

مشترکان ایرانسل برای دریافت اخبار پیامکی مشرق، می توانند عبارت انگلیسی OZV MASHREGH  و یا عبارت فارسی “عضو مشرق” را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کرده و مشترک اخبار این رسانه شوند ,

اما اگر پس از فعال سازی این سامانه، به هر دلیلی تمایلی برای ادامه ارسال پیامک های خبری نداشتند،

می توانند عبارت فارسی “لغو مشرق” و یا عبارت انگلیسی LAGHV MASHREGH را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند.

هزینه دریافت هر بسته خبری که روزانه در دو نوبت برای مشترکان این سامانه ارسال می شود، ۵۰۰ ریال است که هر بسته شامل پنج پیامک خبری است.

برچسب , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط پیامک پارسیان

مرکز خدمات پیام کوتاه پارسیان با 10 سال سابقه , نماینده اپراتورهای 021 ,5000 ,1000 ,2000, 3000 خدمات خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت جهت ارسال پیامک متنی و صوتی تکی و انبوه با استفاده از پنل تحت وب رایگان به بانک مناطق و مشاغل کل کشور و کاربران تلگرام (حتی شماره های بلک لیست مخابرات) به تفکیک استان ، شهر، کدپستی، جنسیت و سن ارائه می نماید.

http://www.smsparsian.com/

1 دیدگاه برای“نحوه دریافت پیامک خبری رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 19 =

طراحی شده برای پیامک پارسیان توسط تیم حرفه ای سئو پارسیان
هرگونه کپی برداری از تمام یا بخشی از محتوی این سایت بدون ذکر نام و لینک منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.