پشتیبانی و فروش (16-20) : 09382722934 ایمیل : Info@smsparsian.com

عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی

پیامک پارسیان امکانات عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی
نحوه عدم دریافت پیامک انبوه

امکانات

عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی

عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی ;

دراین پست قصد داریم نحوه عدم دریافت پیامک تبلیغاتی از سامانه های ارسال پیامک انبوه را برای شما به اشتراک بگذاریم.

پیرو مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات در خصوص دریافت پیامک های تبلیغاتی، اپراتورهای تلفن همراه فعال موظف گردیدند با ارسال پیامک به مشترکین خود نسبت به تمایل دریافت پیامک های مذکور اقدام نمایند.

لازم به توضیح است پس از اخذ پیامک از اپراتور همراه اول، مشترکین می توانند در صورت تمایل به عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی عدد یک و در صورت تمایل عدد دو را به شماره ۸۹۹۹ ارسال نمایند و در صورت عدم پاسخ وضعیت جاری ادامه می یابد.

همچنین اپراتور ایرانسل نیز مرکز تماس شبانه روزی ۷۰۰ از خط ایرانسل و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط را برای اعلام عدم تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی معرفی نموده است.

و یا به بیان دیگر برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در ایرانسل میتوانید عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال نمایید (هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است) ،

همچنین برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در همراه اول میتوانید عدد ۱ را به شماره ۸۹۹۹ ارسال نمایید (هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است).

برچسب , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط پیامک پارسیان

مرکز خدمات پیام کوتاه پارسیان با 10 سال سابقه , نماینده اپراتورهای 021 ,5000 ,1000 ,2000, 3000 خدمات خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت جهت ارسال پیامک متنی و صوتی تکی و انبوه با استفاده از پنل تحت وب رایگان به بانک مناطق و مشاغل کل کشور و کاربران تلگرام (حتی شماره های بلک لیست مخابرات) به تفکیک استان ، شهر، کدپستی، جنسیت و سن ارائه می نماید.

http://www.smsparsian.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

طراحی شده برای پیامک پارسیان توسط تیم حرفه ای سئو پارسیان
هرگونه کپی برداری از تمام یا بخشی از محتوی این سایت بدون ذکر نام و لینک منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.