پشتیبانی و فروش (16-20) : 09382722934 ایمیل : Info@smsparsian.com

سرویس ارزش افزوده پیامک (vas) چیست؟

پیامک پارسیان اخبار, امکانات سرویس ارزش افزوده پیامک (vas) چیست؟
سرویس ارزش افزوده

اخبار امکانات

سرویس ارزش افزوده پیامک (vas) چیست؟

راهنمای سرویس ارزش افزوده پیامک (vas) پیام کوتاه پارسیان

خدمات ارزش افزوده ( Value Added Services ) یا به اختصار VAS :

به تمامی خدمات قابل ارائه دربستر تلفن همراه که کاربران در ازای دریافت محتوا و استفاده از آن‌ها، هزینه پرداخت می‌کنند که علاوه بر بازدهی بالا برای اپراتورهای ارایه‌دهنده‌ی خدمات تلفن همراه، از جمله فاکتورهای قوی برای رونق بخشیدن به کسب‌و‌کارها به حساب می‌آیند ، خدمات ارزش افزوده گفته می شود.

از طریق سرویس ارزش افزوده کاربران سامانه پیامکی قادر خواهند بود ارسال پیامک با کسر هزینه از گیرنده پیامک را داشته باشند.

 چند نکته در رابطه با سرویس ارزش افزوده پیامک

-سرویس ارزش افزوده (شارژ معکوس) یک خدمت پیامکی از اپراتور های تلفن همراه می باشد که هزینه ی پیام از کاربر دریافت می شود.
-ارسال پیام به کاربر تنها در صورت اعلام موافقت وی (یکبار) انجام خواهد شد. کاربر هر زمان می تواند از ادامه ی دریافت پیام های سرویس شما انصراف دهد.
-پیام های ارزش افزوده باید ارائه دهنده ی خدمات و یا دارای محتوای غنی و کاربردی باشند.
-هر پیام ارزش افزوده می تواند تنها یک پارت (یک تکه یا بخش) به طول ۲۰۰ کاراکتر (فارسی یا انگلیسی) باشد.
-درصورتی که خدمات مورد نظر شما به هر شکلی مرتبط با هر نوع مجموعه رسمی یا وبسایت می باشد ، باید فرم حقوقی را تکمیل فرمایید.

 

متقاضی راه اندازی سرویس پیامکی ارزش افزوده باید بداند که این خدمت از سمت اپراتور ارائه دهنده ی آن و از طریق پنل ارسال پیام کوتاه پارسیان ارائه می شود.

شرایط و ضوابط متقاضی راه اندازی سرویس پیامکی ارزش افزوده :

– متقاضی اذعان می دارد که اختیار قانونی کامل برای ارائه محتوای این سرویس را دارد و مجوزهای لازم از مراجع ذیربط برای ارائه محتوا و انجام تعهدات ناشی از آن را داراست.
– مسئولیت صحت اطلاعات و تطبیق آن با قوانین جمهوری اسلامی ایران بر عهده ی متقاضی می باشد.
– در صورتیکه محتوا به هر نحو مربوط به فرد، سازمان، موسسه و یا هر شخص ثالثی باشد، متقاضی موظف است جهت تایید سرویس، اجازه نامه و یا قرارداد خود با ایشان را ارائه نماید.
– متقاضی تعهد می نماید در هرگونه تبلیغ، کاربران را از عضویت در سرویس (دریافت پیامک روزانه) و هزینه دریافت پیامک آگاه نماید.

برچسب , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط پیامک پارسیان

مرکز خدمات پیام کوتاه پارسیان با 10 سال سابقه , نماینده اپراتورهای 021 ,5000 ,1000 ,2000, 3000 خدمات خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت جهت ارسال پیامک متنی و صوتی تکی و انبوه با استفاده از پنل تحت وب رایگان به بانک مناطق و مشاغل کل کشور و کاربران تلگرام (حتی شماره های بلک لیست مخابرات) به تفکیک استان ، شهر، کدپستی، جنسیت و سن ارائه می نماید.

http://www.smsparsian.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هشت =

طراحی شده برای پیامک پارسیان توسط تیم حرفه ای سئو پارسیان
هرگونه کپی برداری از تمام یا بخشی از محتوی این سایت بدون ذکر نام و لینک منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.