پشتیبانی و فروش (16-20) : 09382722934 ایمیل : Info@smsparsian.com

ارسال پیامک با نام تجاری

پیامک پارسیان اخبار, امکانات ارسال پیامک با نام تجاری
ارسال پیامک با نام تجاری

اخبار امکانات

ارسال پیامک با نام تجاری

ارسال پیامک با نام تجاری چیست؟

با استفاده از این امکان شما قادر هستید زمانی که پیامک تبلیغاتی و انبوه ارسال می‌کنید به جای اینکه شماره اختصاصی چند رقمی با پیش شماره یکی از اپراتور ۱۰۰۰،۲۰۰۰، ۳۰۰۰،۵۰۰۰ و یا سایر اپراتورها روی گوشی مخاطب درج شود نام شرکت یا برند شما به عنوان فرستنده پیامک مشخص باشد مانند پیامک‌های تبریک عید ریاست جمهوری یا پیامک‌های تراکنش بانک ، که اصطلاحا  “ارسال پیامک با نام تجاری” گفته می‌شود .

این روش ارسال برای دریافت‌کننده پیامک جذابیت بالاتری دارد، همچنن ارسال پیامک با نام تجاری باعث افزایش برندسازی و اعتماد می‌شود.

در صورت در خواست مشتری و موافقت ایرانسل، “برچسب پیامک” به مشتری ارائه خواهد شد. در این صورت به جای درج کد کوتاه در زمان دریافت پیامک در ارسال BTS، نام تجاری اختصاص یافته به مشتری در صفحه تلفن مشترک نمایش داده می شود. حق استفاده از برچسب پیامک به شرح زیر می باشد:

حق استفاده سالیانه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال (۴۸۰ میلیون تومان)

مالیات بر ارزش افزوده به نرخ مصوب سالانه به کلیه صورتحساب های صادره برای مشتری اضافه گردیده  که می بایست توسط مشتری بعنوان بخشی از مبلغ نهایی صورتحساب به ایرانسل و همراه اول پرداخت گردد.

شرایط ارسال پیامک با نام تجاری :

۱) تنظیم نامه درخواستی با ذکر نام شرکت و سرشماره موردنظر و اسم ۱۱ کاراکتری انگلیسی (با احتساب فاصله)

۲) پیوست نامه که شامل مدارک احراز هویت حقیقی و حقوقی می باشد مانند: آگهی تاسیس، روزنامه آخرین تغییرات، شناسه ملی، کد اقتصادی، شماره ثبت

همچنین کپی کارت ملی تک تک اعضا هیئت مدیره و مدیر عامل

شایان ذکر است پس از ارسال مدارک، پروسه از سوی شرکت ارتباطات سیار و یا ایرانسل انجام می گردد سپس برای رگولاتوری ارسال خواهد شد؛ لذا بازه زمانی دقیقی نمی توان برای انجام آن در نظر گرفت.

در خصوص ایرانسل نیز به ازای ارسال هر پیامک، ۲۰% به تعرفه ارسال اضافه می گردد. 

برچسب , , ,

نوشته شده توسط پیامک پارسیان

مرکز خدمات پیام کوتاه پارسیان با 10 سال سابقه , نماینده اپراتورهای 021 ,5000 ,1000 ,2000, 3000 خدمات خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت جهت ارسال پیامک متنی و صوتی تکی و انبوه با استفاده از پنل تحت وب رایگان به بانک مناطق و مشاغل کل کشور و کاربران تلگرام (حتی شماره های بلک لیست مخابرات) به تفکیک استان ، شهر، کدپستی، جنسیت و سن ارائه می نماید.

http://www.smsparsian.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

طراحی شده برای پیامک پارسیان توسط تیم حرفه ای سئو پارسیان
هرگونه کپی برداری از تمام یا بخشی از محتوی این سایت بدون ذکر نام و لینک منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.